Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Γουίσλιστ


Λοιπόν, το κακό έχει παραγίνει..γιορτές, γενέθλια, χαρές και πανηγύρια, όλα μαζί..φτάνει πια..με εξαντλήσατε..και ακόμα έχουμε μέλλον γαμώτο..δεν είναι που τρώμε δίχως αύριο..πάντα θα τρώμε δίχως αύριο..είναι που έχω εξαντληθεί πνευματικώς..τι σκατά να σου πάρω;;(η επιλογή «μια πίπα» είναι οφ δι τέιμπλ)..τι σκατά να σου φτιάξω;;εκεί ιδέες υπάρχουν αλλά δεν υπάρχει χρόνος..ψέματα..χρόνος υπάρχει..απλά οι εποχές που δούλευα σαν 6χρονο σε εργοστάσιο παπουτσιών στην Ταϊβάν έχουν περάσει..ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι..έχουν περάσει σου λέω..από αυτή τη βδομάδα θα δουλεύω πενθήμερο και άκου, αυτό το ΣΚ θα είναι το πρώτο ΣΚ μετά από καιρό που θα είναι πραγματικό ΣΚ..μέχρι και για χορό θα σε πάω βρε.. και άμα θες θα γίνουμε ντίρλα και την άλλη μέρα θα σέρνουμε το κουδουνιασμένο μας κεφάλι όλη μέρα..αλλά μην ξεφεύγουμε από το θέμα μας..που λες βαρέθηκα να σκέφτομαι..υπάρχει η επιλογή να μην σου πάρω ή να μην σου φτιάξω τίποτα..πολύ ωραία επιλογή..αλλά σ’αγαπώ..και είμαι και χουβαρντού..και άμα είσαι χουβαρντού και αγαπάς , θέλεις να τα σκας εκεί που αγαπάς (ωραίο σουξεδάκι θα γινόταν αυτό)..από την άλλη δεν θέλω να σε γεμίζω με άχρηστες βλακείες..γι’αυτό σε ρωτάω τι πραγματικά θέλεις..τι έχεις ανάγκη..γαμώ το φελέκι σου όμως, όταν δεν έχεις ανάγκη κάτι να πας να γαμηθείς..πολύ με ταλαιπωρείς..θα αρχίσω να σου χώνω  λεφτά στην τσέπη σαν τις θείες στα μικράτα σου.. «πάρε παιδί μου αυτό από τη θεία να πάρεις ένα παιχνιδάκι»..και όχι τίποτα, έχουμε δρόμο ακόμα..ενιγουέι, επειδή η εορταστική περίοδος κλείνει με μένα, γκράντε φινάλε δηλαδή (να μην ξεχάσω να φρεσκάρω και τα ιταλικά μου τώρα που το θυμήθηκα), εκτός εάν ξεχνάω κάποιον, θέλω να σε βοηθήσω..ναι εσένα φίλε, φίλη, κρυφέ θαυμαστή, επίδοξε γκόμενε ή έστω στόκερ βρε αδερφέ..δεν θέλω να τραβήξεις το ζόρι που τραβώ τόσο καιρό..επίσης δεν θέλω να γεμίσω το σπίτι μου με άχρηστα πράγματα, ειδικά τώρα που ξεφορτώθηκα την σαβούρα.. πόσα ακόμα να μασουλήσει το παιδί μου, εεε πόσα;;γι’αυτό λοιπόν θα σου πω τι ακριβώς θέλω..είναι πράγματα που ούτως ή άλλως σκοπεύω να πάρω, αλλά θα σου δώσω το προνόμιο και τη χαρά να μου τα πάρεις εσύ..το τονίζω , για ΣΕΝΑ το κάνω..

Έχουμε και λέμε λοιπόν:

1.εκτυπωτής πολυμηχάνημα (κόστος γύρω στο 50ρικο και πολύ βάζω, αξία ανεκτίμητη)



Και να μην είναι πολυμηχάνημα δε με νοιάζει, αρκεί να τυπώνει και να σκανάρει..ούτε η μάρκα με νοιάζει..τα μελάνια θα τα βάλλω εγώ.. μην ξοδεύεσαι κιόλας..

2. πιστόλι θερμοκόλλησης (κόστος ένα 10ρικο, αξία ανεκτίμητη)


Τις σιλικόνες θα τις βάλλω εγώ..μην ξοδεύεσαι κιόλας..

3. μπουντουζιέρα χειρός (κόστος δεν ξέρω, αξία ανεκτίμητη)


Εάν δε βρεις χειρός και η επιτραπέζια θα εκτιμηθεί..αλλά να μην παιδεύομαι κιόλας, ένα καλό θα κάνεις, κάντο σωστά..

4. γυναικείο μπούστο (κόστος κάνα 60ρικο, αξία ανεκτίμητη)


Όχι αυτό..από αυτό έχω..

Τέτοιο θέλω..
Ραπτικής και λευκό απαραιτήτως..αν θέλεις τώρα να μου πάρεις και τη βάση, μεταλλική εννοείται, ετοιμάσου να ξηλωθείς, το κατοστάρικο δεν το γλιτώνεις..

5.μυτοτσίμπιδο (κόστος 4 ευρώ το πολύ, αξία ανεκτίμητη)



Σκέφτομαι και σένα μπατίρη φίλε μου, κοίτα όμως να μου πάρεις αυτό με την πολύ λεπτή μύτη, δε θέλω γκουμούτσα, υπάρχει λόγος..

6. εργαλειοθήκη-συρταριέρα (κόστος γύρω στο 20ρικο, αξία ανεκτίμητη)



Να σημειώσω τουλάχιστον 30 θέσεων να είναι ..οτιδήποτε λιγότερο θα θεωρηθεί ότι βαριόσουν να ψάξεις..

Εδώ αλλάζουμε κατηγορία..οι παρακάτω επιθυμίες αφορούν όσους είναι φορτωμένοι..αν λοιπόν μ’αγαπάς τόοοοοοοσο πολύυυυυυυυυυυ , ΞΗΛΩΣΟΥ..

1.    Ένα από την συγκεκριμένη σειρά της KENWOOD


        Και πιο πολύ αυτό..

δηλαδή και τα άλλα μου αρέσουν, αλλά έχουμε και προτιμήσεις..

2.    Κάτι τέτοιο ίσως..

Νο κόμμεντς, εκτός και αν είσαι ο Πέρσης χοντροβούβαλος που μου την έπεσε και τότε ίσως και σου κάτσω..και πάλι ίσως..

3.    Αν τώρα είσαι και μερακλής, τότε κάτι τέτοιο, τίποτα κατώτερο, όπως είναι με την πετσέτα..μ’αρέσει να το βλέπω τσουτσουριασμένο..



Αυτά τα ολίγα λοιπόν..και μην ξεχνάς, δεν το κάνω για μένα, για σένα το κάνω βρε κουτό.. θα αναμένω..



5 σχόλια:

  1. Αυτό το μιξεράκι το είδα χτες στον Κοτσόβολο και αμέσως μου ήρθε στο μυαλό η λίστα σου και φυσικά πέθανα στο γέλιο. Φαντάζομαι ότι η κοπέλα που με εξυπηρετούσε θα νόμιζε ότι είχε να κάνει με τρελή...
    Πάντως είναι πολύ όμορφο. Τώρα τιμή δεν είδα, αλλά αν ήταν να πάρω κι εγώ μιξεράκι το ίδιο θα διάλεγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...βέβαια μετά σκέφτηκα...

      ΠΟΣΟ ΓΚΑΝΤΕΜΩ ΕΙΜΑΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΤΕΚΝΟ ΜΕ ΤΗ ΠΕΤΣΕΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΕΙΔΑ ΤΟ ΜΙΞΕΡ;;;

      Διαγραφή
    2. αχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
      με πέθανες..
      πάντως αν τελικά το αποκτήσω είμαι σίγουρη πως δεν θα το χρησιμοποιήσω από φόβο να μην λερωθεί..θα το βάλλω πάνω στο τραπέζι και θα το χαζεύω όσο πίνω τον πρωινό μου καφέ για να φτιάχνει η μέρα..και μετά θα αποκτήσω και όλη την υπόλοιπη σειρά και θα στολίσω όλο το σπίτι..όποιος τα εμπνεύστηκε είναι μεγάλος καλλιτέχνης..

      Διαγραφή
  2. Fuck!! Κοίτα φίλη...κοίταξε καλά...εγώ σε πήρα ήδη κάτι άλλο μήνες πρίν, και γι' αυτό φταίς εσύ και μόνο εσύ! Αφού ξέρεις οτι το δώρο σου πάντα το ετοιμάζω μήνες πριν!(έτσι γιατι μ' αρέσει, είμαι αργόσχολη)! Έπρεπε να βγάλεις την λίστα σου πιο νωρις, για εμάς που θέλουμε τον χρόνο μας για το δώρο σου!!! Και εφόσον αυτό που σου πήρα ΔΕΝ είναι μες την λίστα, μετά απο ώριμη σκέψη και διαλογισμό αποφάσισα οτι θα σου πάρω το τσουτσουριασμένο αγόρι, γιατί ρε vile σε αγαπώ και θα χώσω το χέρι βαθιά στην τσέπη!!

    Υ.Γ. όταν τελειώσεις μαζί του, στείλτον και απο το σπίτι μου!
    Με αγάπη
    εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αφού ρε Ville ξέρεις πως εκτιμώ τα χαντμέιντ και ιδιαίτερα τα χαντμέιντ γουίθ λαβ..η λίστα είναι για τους υπόλοιπους που δεν πιάνει το χέρι τους..γι'αυτό μην μου αναστατώνεσαι..και επιτέλους χαίρομαι που βρήκες μια αφορμή να ξεκουνηθείς δημιουργικά, έστω κι έτσι..γιατί θα σε ξεκουνήσω γενικότερα, αρκεί να βρω τον τρόπο..και αυτό είναι απειλή..
    Σχετικά με το τσουτσουριασμένο αγόρι..ό,τι είναι δικό μου είναι και δικό σου..και σου επιτρέπω να χώσεις το χέρι βαθιά στην τσέπη..του..γιατί πολύ φοβάμαι ότι φοράει και παντελόνια καμιά φορά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή