Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Λίπασμα για τα σπαρτά..


Ρε βίλε, (ναι με βήτα), παίζει να είμαι η χειρότερη παρέα τον τελευταίο μήνα..σφίγγομαι τόσο πολύ να χαμογελάω όλη μέρα και να κάνω ψιλοκουβεντούλα που όταν γυρνάω σπίτι κατεβάζω τα στόρια να μην μπαίνει ήλιος (όοοοοταν έχει) και βλέπω ξανά από την αρχή το Two And A Half Men μέχρι να ξεραθώ..θέλω αύριο που θα ξυπνήσω να γίνει Ιούλιος..συμβιβάζομαι και με Ιούνιο..
Παρεμπιπτόντως, αγαπητέ Άκη – αφού τα 40 χρόνια της υπέρλαμπρης παρουσίας σου στην πολιτική σκηνή της χώρας, μου δίνουν το δικαίωμα να σε αποκαλώ έτσι –τόσα χρόνια και ακόμα δεν έχω αποφασίζει σε ποιον μοιάζεις, γιατί κάποιον μου θυμίζεις ρε γμτ.. αλλά ποιον..πάντως τις τελευταίες μέρες η γλυκιά σου φατσούλα μου φέρνει στο νου παρόμοιες γλυκές φατσούλες τραγοπαπάδων που προσπαθούν να πείσουν ότι είναι οσιομάρτυρες (βλέπε Άνθιμο, Ευφραίμ κτλ)..σε χαιρετώ και εύχομαι το μπριάμ που έφαγες χθες στη γαδα να μην σου έπεσε βαρύ..εύχομαι την ταχύτατη μεταφορά σου σε κελί Κορυδαλλού, μπας και φας κανέναν πούτσο από αγανακτισμένο συγκρατούμενο και σκάσει και μένα λίγο το χειλάκι μου που είμαι στεναχωρημενούλι (ξερνάω) αυτές τις μέρες..


1 σχόλιο:

  1. Δεν είσαι ποτέ η χειρότερη παρέα βίλε...:D
    O 'Ακης απ' την άλλη, είναι!!!
    Τα φιλιά μου στον πτέραρχο Ερασμία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή