Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Ανεμογκάστρι


Και ναι ,σήμερα ημέρα της γυναίκας (αχαχαχαχαχαχαχαχαχα, τι ηλίθια μέρα)επισήμως σου ανακοινώνω πως το παιδί μου έπαθε ανεμογκάστρι..ψευδοκύστη επιστημονικά αλλά ανεμογκάστρι το ξέρω..και που να το φανταστώ ότι το παθαίνουν και τα σκυλιά..αλλά τις τελευταίες μέρες της είχε σαλέψει..κατάθλιψη και κλάμα στο φουλ..πυρετός..ανορεξία..το δικό μου το παιδί ανορεξία..αν είναι δυνατόν..και μια ξεγυρισμένη μαστίτιδα , τόσο που ήμουν έτοιμη να της αγοράσω σουτιέν, το εφηβικό βέβαια αλλά σουτιέν..άσε που σκάβει τα πλακάκια γιατί νομίζει πως θα φτιάξει φωλιά..να σου πω την αλήθεια τρόμαξα πολύ..στην αρχή νόμισα πως την πήραν οι εξωγήινοι (γιατί έρχονται και την παίρνουν καμιά φορά, αλλά μετά δεν την αντέχουν και τη φέρνουν πίσω)..αλλά τελικά δεν ήταν αυτοί..και άρχισα να ανησυχώ τρομερά..τελοσπάντων, όλα καλά..αντιβίωση και άρμεγμα για κάποιες μέρες..ναι άρμεγμα..γιατί κατέβασε γάλα το αειπάρθενο και αμόλυντο παιδί μου και πρέπει να αρμεχτεί να μην πετρώσουν τα μαστάρια της..θυμάμαι κάτι γίδες στο χωριό με πετρωμένα μαστάρια..σκέτη απελπισία..αλλά το δικό μου το παιδί;; άρμεγμα λοιπόν και τουμπεκί..το μόνο καλό είναι πως με την αντιβίωση έχει μαστουρώσει και βρήκαμε την ησυχία μας για λίγο..ελπίζω να επανέλθει σύντομα όμως γιατί είναι τρελό και το αγαπώ έτσι..


4 σχόλια:

  1. και νομιζα πως μονο εγω μαστουρωνω με αντιβιωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι όχι..είστε πολλοί εκεί έξω τελικά..για παράδειγμα φίλος είχε διαπιστώσει τις μαστουρωτικές ικανότητες γνωστού αντιγλεγμονώδους στον οργανισμό του και το χρησιμοποιούσε τακτικά για προσωπική ευχαρίστηση..

      Διαγραφή
  2. Αν ήταν χριστούγεννα θα τρόμαζα, μην μας γεννήσει κανένα νέο χριστούλι...η παρθένος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "πουτανάκι του κρίνου" την αποκάλεσε εύστοχα η μικρή της προάλλες..γελούσα 2 μέρες μόνη μου..

      Διαγραφή